Herkese merhaba;

Günlük hayatta bazı zamanlarda rahat olmak, eşofman t-shirt giyip çıkmak isteriz veya uyanamadığınız, alelacele evden çıkmanız gereken günlerde hayat kurtarıcı bir kombin. Sade ve oldukça rahat olan bu tarz işte tam bu günler için. Benim özelikle biraz yorgun olup da kendimi iyi hissetmediğim zamanlarda kullandığım bir kombin. Umarım kendi stilinizi oluşturmada yardımcı olur.

İşte günlük spor kombini önerim;

5

  • Gri Uzun Tunik: Hatırladığım kadarıyla ilk tuniğim olan bu tuniği Kayra’dan almıştım.
  • Kot Pantolon: Bu pantolonu Koton’dan almıştım.
  • Şal: Fatih-Çarşamba pazarından aldığım pamuklu şalım.
  • Saat: Trendyol üzerinde Q&Q’dan aldığım petrol yeşili saatim.
  • Ayakkabı: Vans’ın siyah renkli modeli.

4

Tuniğim uzun ve düz olduğu için şalımı ya kafamdan veya boynumdan dolayarak iki ucunuda önde birleştiriyorum ki biraz kıyafetimi hareketli göstersin. Ayrıca kolları uzun geliyor bunun içinde pantolonlara yaptığımız gibi iki defa dışa doğru katlıyorum. Böylelikle saati kullanmakta kolay oluyor.

Pantolonu da bileklerimi kapatacak şekilde iki defa kıvırıyorum. Bazı pantolonlarda bilerek boy uzunluğunu 1 beden büyük alıyorum ki pantolonun paçasını kıvırabileyim.

Aslında tuniğim düz ve sade olduğunundan bahsetmiştim fakat alt kısımlarında her iki tarafında da kalın lastik detayı var. Aynı zamanda yanlarda her iki dirsek hizasında bağlamanız için küçük bir ip detayı var. Maalesef bunlar fotoğrafta net bir şekilde gözükmüyorlar.

6

Bu da kıyafetlerimin üzerimde nasıl gözüktüğü. Ayakkabım siyah olduğu için siyah torba bir çanta kullandım.

Görüşmek üzere, hoşçakalın.

3

Hello everyone,

Welcome come back to combined suggestions. This is one of my daily comfy wear that I  usually wear when I feel exhausted or can’t wake on time and have to go out hurriedly. It’s basic one and looks so pretty. You can use this style when you want to look cool and comfy. In general, I wear this style when I feel not good enough. So, here my suggestion is;

  • Long Grey Tunic: If I’m not wrong,it’s my first tunic that I bought. I got my this tunic from Kayra.
  • Jean: It’s from Koton.
  • Hijab: I got my leopard pattern scarf from Fatih local bazaar.
  • Watch: I bought this watch from Q&Q via Trendyol.com
  • Shoes: I got my shoes from Vans, obviously.

Actually, my tunic has some details but I couldn’t show you all. But on top photo as you can see, there are some details at the bottom of tunic. Also, you can see how it looks on me. I hope you’ll get inspired it to create your own style.

Have a nice day, goodbye.