Herkese merhaba,

Günlük yaşamınızda rahatlıkla kullanabileceğiniz bir kombin oluşturdum. Aslına bakarsanız ben günlük olarak, özellikle yaz ayları, etek gömlek tercih ediyorum. Hem serin oluyor hem de tüm kısa kollu kıyafetlerinizi giyebiliyorsunuz. Bu yazımda da bu tarz kıyafetlerimden bazılarını tanıtacağım. Bu kombinle, evde giymek zorunda kaldığınız tüm kıyafetlerinizi değerlendirebilirsiniz. Umarım fikir verme açısından  işinize yarar.

İşte rahat olmak istediğiniz bir gün (pazartesi?) için tercih edebileceğiniz kombin önerim;

7copyright

  • Uzun jarse siyah etek: Semtinizde bulunan herhangi bir dükkanda bulabilirsiniz. Ben öyle bir yerden satın almıştım.
  • Gri kısa kollu t-shirt: Defacto’nun erkek reyonundan çok beğenerek almıştım.
  • Kot gömlek: Sanırım geçen kış Mavi’den almıştım. Bana bir iki beden büyük ama çok severek giyiniyorum.
  • Şal: Koton’dan bu yaz aldım. Pamuklu olduğu için bu yaz çok rahat ettim. Fiyatı da gayet uygun. Buradan bakabilirsiniz.
  • Saat: Sanırım bu saati de yine geçen yaz Defacto’dan almıştım. Kolumdan çıkarmıyorum diyebilirim.
  • Ayakkabı: Vans’ın siyah renkli modeli.

11copyright

Bahsettiğim gibi gömleğim üzerimde bol durduğu için genellikle eteğim t-shirt’ümün üzerinde olacak şekilde giyiniyorum. Eğer böyle giymezsem gömlek beni olduğumdan daha fazla kilolu gösterir ki bunu kimse istemez sanırım.

Gömleğimin önünü genellikle çıtçıtlamıyorum, şalımın bir tarafını da başımın üzerinden doladığım zaman gayet rahat bir görünüm oluşuyor. Açıkçası tam anlamıyla banko bir kombin. Giyecek bir şey bulamadığınızda t-shirt’ü ve şalı değiştirmeniz yeterli oluyor.

Görüşmek üzere, hoşçakalın.

1copyright

Hello everyone,

I just want to show you what I dress in my daily life. Generally, I prefer to wear maxi skirt in the summer time because I can wear my short-leeved t-shirt that I wear in home and it looks so cool. Here it is;

  • Skirt: I got this maxi black skirt from a clothes shop. You can find any shop.
  • T-shirt: I got my t-shirt from Defecto. I bought from men’s section because I loved it.
  • Shirt: I got that from Mavi in the previous winter. Made of jean and it’s oversized but I really love it.
  • Hijab: I bought my cotton scarf from Koton and you can find here.
  • Watch: I got my lovely watch from Defecto. I can say that I’ve never taken off my watch the whole year.
  • Shoes: I got my shoes from Vans, obviously.

So, when you don’t find anything to wear, you can get dressed this skirt combined by changing your t-shirt and hijab. 

Have a nice day, good bye.